anglicka-verze-rpg-tales-of-phantasia-je-nadohled
Novinka Anglická verze RPG Tales of Phantasia je nadohled!

Anglická verze RPG Tales of Phantasia je nadohled!

sleepless.

sleepless.

29. 12. 2005 11:00
Reklama

Více než 10 let po vydání původní japonské SNES verze se RPG Tales of Phantasia poprvé dostane na západ v oficiální anglické verzi. Společnost Namco totiž hodlá v březnu 2006 vydat jeho anglickou GBA verzi. RPG Tales of Phantasia vyšlo poprvé v roce 1995 v Japonsku a zařadilo se k nejlepším RPG titulů, které kdy pro SNES vznikly. Anglická verze bohužel nikdy nevyšla. Stejně to dopadlo i s notně vylepšeným remakem pro PSX, který vyšel v Japonsku v prosinci 1998. Docela bledě to vypadalo i s druhým remakem pro handheld GBA, který v Japonsku vyšel už v srpnu roku 2003. Naštěstí se vše v dobré obrátilo a v rámci Tales of ... horečky se společnost Namco rozhodla anglickou verzi GBA titulu Tlače of Phantasia přeci jenom vydat.

Příběh titulu Tales of Phantasia vypráví o dobrodružstvích mladého šermíře jménem Cress Albane, který se vydá na nebezpečnou cestu s cílem pomstít vraždu svých rodičů a zničené rodné vesnice. Během dobrodružství mu bude dělat společnost parta blízkých přátel a dalších doprovodných postav, s nimiž odhalí proč jeho rodiče museli zemřít a kromě jiného si také zacestuje časem. K nejbližším přátelům Crosse patří jeho soused, nejlepší přítel a skvělý lučištník Chester Barklight a kouzelnice Mint Adnade, která má v malíčku různá léčivá, podpůrná, ale i nebezpečná útočná kouzla.

Tales of Phantasia je po stránce designu docela tradiční JRPG, kdy hráč cestuje mezi nádherně zpracovanými lokacemi po světové mapě, která je zpracována ve 3D. Souboje se již tradičně iniciují náhodně, ale jejich vlastní průběh už se od tradičního pojetí docela významně liší. Probíhají totiž částečně v reálném čase. Hráč si během boje může způsob útoku, či obrany vybrat v klidu bez toho, aby jej tlačil čas. Jakmile si však zvolí požadovaný útok, nebo kouzlo, nebo obranu, tak se čas rozběhne a hráč může směrovými šipkami na D-padu danou akci ovlivnit. Může například ovlivnit to jestli Cress soupeře udeří několikrát, nebo jenom jednou a může ovlivnit samotné provedení útoku, ale i jeho efektivitu. Podobné je to i s kouzly i když v jejich případě jsou možnosti vlastní improvizace daleko omezenější. Hráč během bitvy ovládá pouze hlavní postavu Cresse a jeho dva společníci jednají do značné míry samostatně. Hráč však může jejich jednání kdykoli zastavit a přikázat jim, aby například použili specifický předmět, nebo kouzlo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama