technicke-zpracovani-resi-3ds-na-urovni
Novinka Technické zpracování Resi 3DS na úrovni

Technické zpracování Resi 3DS na úrovni

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

23. 6. 2010 08:30 6
Reklama

Ačkoliv zatím nevíme, jaký hardware bude pohánět vnitřnosti handheldu 3DS (neboť to asi neví ani lidé z Nintenda), už teď víme, že to nebude žádná prdlavka. Kromě toho, že bude 3DS schopno rozběhnout plnohodnotný port hry The Legend of Zelda: Ocarina of Time, tak se prý na něj chystá vtrhnout i lehce upravený engine z pátého Resident Evilu.

Základ z takzvaného MT Framework enginu by měl totiž pohánět hru Resident Evil: Revelations, přičemž jeho kompletní architekturu lze nalézt třeba i v útrobách kódu bojovky Marvel vs. Capcom 3, která vypadá úžasně. A byť je jasné, že to nebude úplně stoprocentní výkon, se kterým si poradí i Xboxy a PS3, tak minimálně přislíbení tohoto potenciálu je do budoucna více než slibné. Resi pro 3DS sice v akci na E3 nebyl, tudíž jsme to nemohli ozkoušet na vlastní ruce a oči, ale minimálně tu máme pár obrázků, které vypadají velmi slušně.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama