Bloodstained se chlubí novými záběry z hraní

21. červen 2017 10:02 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (5)

Série Castlevania si momentálně vybírá odpočinkový čas po nepříliš povedených Lords of Shadow 2, fanouškům ale už před dvěma lety svitla naděje v podobě kickstarterové kampaně na projekt Bloodstained: Ritual of the Night. Tvůrci hry požadovali půl milionu dolarů, nakonec dostali o dost neuvěřitelných pět milionů dolarů víc a Bloodstained se šmahem vyhoupl mezi ty nejúspěšnější crowdfundingové herní projekty. Na letošní E3 se hra pochlubila novými záběry z hraní.

Bloodstained je metroidvania, která vás postaví do role Miriam, osiřelé dívky, trpící podivnou kletbou. V jejím důsledku se dívčina kůže pomalu mění v křišťál. Aby kletbu zvrátila, musí Miriam prozkoumat zámek plný démonů a najít černokněžníka Gebela, jenž má s touto kletbou osobní dlouholeté zkušenosti. Hra vzniká ve studiu Inti Creates, o vydání se postará společnost 505 Games. Příjemnou zprávou pro fanoušky Castlevanie je, že se na Bloodstained podílí Kódži Igaraši, producent série z let 2001 – 2010.

V novém videu se můžete podívat na využívání různých herních mechanismů a ke konci dojde i na souboj s bossem. Hra má vyjít na takřka všechny myslitelné platformy, kromě PlayStation 4, Xboxu One a PC to bude také Mac, Linux, PlayStation Vita a Nintendo Switch. Verze pro Wii U byla zrušena právě ve prospěch nové platformy od Nintenda. Termín vydání je stanoven na první polovinu příštího roku.

Zdroj: Dualshockers

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 6. 2017 v 14.32

Masarkavtrenyrkach: Tak tohle měli snad i pixel art hry v podobě parallax scrollingu. Tohle má jen parallax scrolling imitovat. Btw. tohle měl už takovej Killer Instinct před rokem 2000, akorát tam to bylo předrenderované. Jestli můžu doporučit tak dej Momodoru, ta by se ti mohla líbit a je to čistý 2D. Grafika vypadá obhrouble, ale nenech se mýlit, je to promakanej nářez.

Btw. Rekordmanem v parallax scrollingu je pravděpodobně všemi nenáviděný SHAQ-FU, kde scrollovalo za sebou až 64 vrstev (z toho 32 na podlaze, aby to vypadalo jako 3D podlaha).

Editováno: 21. 06. 2017 v 14.38

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 21. 6. 2017 v 14.18

Asi si spíš zahraju Symphony of the Night nebo některý díl z DSka. Nějak se mi nelíbí ten trend udělat sice 2D plošinovku, ale vlastně ve 3D prostředí. Nevypadá to tak hezky jako ručně kreslená pixelová grafika a navíc mi to přijde legrační, jak řízená postava nemůže nic obejít, i když jde vidět, kolik místa je před i za překážkou. Když s tím přišel Shadow Complex v roce 2009, tak to bylo svěží. Teď už mi to vadí. Preferuju spíše přístup jako ve Wonder Boy remaku nebo v novějších Shantae hrách.
http://www.youtube.com/watch?v=MjJ4kqbn…

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 6. 2017 v 12.49

Pavel Makal: Rozumim, chápu, počítače mají vlastní vychcanou a škodolibou AI už dávno a naschvály teda dělat uměj :D Dík. Je to cool, čim jsem starší tim graficky přehlednější hry hledám. A tohle bude nejspíš ono.

Pro fandy sidescrollers jen takový poznatek - líbí se mi jak postava ukazuje nejvyšší bod skoku pokrčením kolen. V double jumpu, tohle hodně pomůže, při odhadu nejtěžších skoků kam až se dá double jump šponovat. Taky se mi líbí, že nepřátelé umírají až po zásahu zbraní (přesně) a né po zásahu loktem, nebo palcem u nohy.

Editováno: 21. 06. 2017 v 13.05

Nahlásit nevhodný obsah

20853478
Pavel Makal napsal 21. 6. 2017 v 11.17

Ocelotr2.0: Opraveno, je to záhada, přísahal bych, že jsem ho tam vkládal :)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 6. 2017 v 11.14

Kdyby tady třeba to video bylo, tož to by bylo ! ;-)

Nahlásit nevhodný obsah