Smrt v Super Mario pro Switch nehraje roli

6. červenec 2017 14:47 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

Ačkoliv má být Super Mario Odyssey největším tahákem podzimní sezóny, víme o něm stále relativně málo. Na E3 jsme sice viděli ukázku, která naznačovala zajímavé mechanismy, ale jestli bude mít Mario nějakou větší hloubku nebo jestli se bude jednat spíše o sbírku miniher a půjde tím pádem o různá pískoviště s odlišnými úkoly, stále nevíme.

Druhé variantě nasvědčuje to, že hra nebude znát něco jako „konec hry“. Informace se objevila v japonštině na oficiálním twitterovém účtu hry. V praxi je mechanismus podobný jakékoliv Lego hře, kde se po smrti instantně objevíte a jen svým nezdarem přijdete o několik penízků. Jak to konkrétně funguje, ukazuje přiložený gif.

„Pokud Mariovo zdraví klesne na nulu, nebo pokud spadne do nějaké hlubiny, přijde o deset zlaťáků. Ale! Nezáleží na tom, kolikrát se vám to nepovede, nikdy se totiž neobjeví „game over“,“ říká přiložený text. Ačkoliv se narození neděje tak okamžitě, jako v přirovnávaném Legu, po vašem neúspěchu se zanedlouho objevíte zpět těsně před vaším nezdarem.

To je od klasických Mario titulů velká změna. Jestli bude i samotná hra revoluční, nebo jestli půjde o jen o to, že se nedočkáme konceptu „životů“, uvidíme už 27. října, kdy Super Mario Odyssey pro Nintendo Switch vychází. Předobjednat jej můžete na Xzone.cz.

Zdroj: VG247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20911371
yenda1042 napsal 6. 7. 2017 v 16.36

Level design bude zase perfektní. Obtížnost prý bude taky vyšší. Líbí se mi variace mechanismu podobná V Link Between Worlds. Mario svěží a plný nápadů (dle prvotních ohlasů) v té nejlepší tradici dává vzpomenou SM64. Četl jsem pár komentářů, a nebylo jich málo, že právě Mario pro N64 byl diskutujícími posledním hraným(Galaxy a Sunshine asi nevoněly) a s Odyssey naskakují znovu.

Nahlásit nevhodný obsah