Unity brzdí Switch verzi Yooka-Laylee
Vývojářský tým Playtonic Games prozatím stále ještě nevydal slibovanou Switch verzi své akční plošinovky Yooka-Laylee a nově se dozvídáme i to, proč tomu tak v případě této novodobé vzpomínky na duo hrdinů Banjo-Kazooie vlastně je.
V příspěvku na Kickstarteru lze vidět, že Yooka-Layle na Switchi již dovádět umí, k dokonalosti mu však stále prý ještě něco (málo) chybí. Na vině jsou přitom prý vyloženě technické problémy. V nedávné minulosti tak tým kupříkadu prý netrpělivě očekával novou verzi enginu Unity (5.6), která měla řadu jejich trablí vyřešit.
A to se prý sice stalo, nicméně současně s tím prý nová verze enginu představila navrch obtíže nové a aktuálně tak tvůrcům hry nezbývá než komunikovat s vývojáři enginu a odchytávat poslední mouchy.
A jakmile se toto povede odladit a hra na Switchi poběží bez jakýchkoli problémů, tak teprve tehdy se prý vůbec dozvíme finální datum vydání. Do té doby prosí tento tým o trpělivost a děkuje za vyjádřenou přízeň.
Vy už si každopádně můžete hru připomenout naši recenzí a konzolovou verzi pak můžete nalézt například i na Xzone. To se tedy pochopitelně prozatím týká pouze verzí pro Xbox One a pro PlayStation 4, původně přitom hra vznikala pro Wii U. Neslavný a pomalý konec konzole však znamenal změnu plánů.