The Good Life by vyšlo v psí a kočičí verzi
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka The Good Life by vyšlo v psí a kočičí verzi

The Good Life by vyšlo v psí a kočičí verzi

David Plecháček

David Plecháček

2. 10. 2017 12:46
Reklama

Že je Hidetaka Suehiro podivín, to se o něm ví. Také je to ale geniální mysl, která stojí třeba za hrami Deadly Premonition nebo za D4: Dark Dreams Don't Die. Pokud bychom jeho nadání skloubili s jeho podivínstvím, vznikl by pravděpodobně titul The Good Life, na němž právě teď pracuje a na který vybírá prostředky skrze Fig.

O novince jsme už jednou psali, přibližně v polovině srpna. O 14 dní později se opravdu rozjela crowdfundingová kampaň. Skrze společnost White Owls „Swery“ Suehiro žádá o jeden a půl milionu dolarů. Není proto divu, že se celková částka sbírá velice, velice pomalu. V současnosti mají autoři přibližně 20 procent a čas se pomalu ale jistě krátí.

Otázkou je, čím to je. Přívlastek tajemné hry s kočkami evidentně miliony nevydělá, a tak Suehiro na Figu objasňuje trochu více ze hry, aby dal hráčům více informací o tom, co za jeho peníze dostanou. Z těchto údajů jsme se napříkald dozvěděli, že po vzoru například Pokémonů vyjde The Good Life ve dvou verzích.

Nejedná se totiž jen o hru s kočkami, ale i se psy. To se odráží i v názvu jednotlivých verzí. Jedna je The Good Life – Cats, druhá pak logicky The Good Life – Dogs. Kočky a psi se od sebe logicky liší, a to i ve hře. Každý z nich má specifické předměty a chování, a to se odráží i na rozdílné atmosféře obou verzi. „Například, kočky dovedou přecházet přes úzké prostory a přes stromy umí vylést na větve a dále na střechy, zatímco psi umí hrabat do země, následovat pachové stopy a hýbat většími a těžšími objekty,“ říká Hidetaka „Swery“ Suehiro.

Díky těmto rozdílnostem se může lišit i příběh, který se svými zvířecími hrdiny prožijete. Pokud tedy hra nakonec vyjde. Jedenáct dní zbývá a vybrat sto tisíc každý den, jak by si autoři ze studia White Owls přáli, nebude snadná práce. Doufejme, že i tyto informace jim se zafinancováním pomohou.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama