Otevírání balíčků ve FUT se mění
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Otevírání balíčků ve FUT se mění

Otevírání balíčků ve FUT se mění

Marek Selinger

Marek Selinger

2. 7. 2018 09:20 20
Reklama

Lootboxy byly hlavním tématem minulé podzimní sezóny, hlavně tedy ve spojitosti s hrami od EA. Podle mnohých právě lootboxy zničily Star Wars Battlefront II, v určité (a ne příliš pozitivně přijímané) podobě se vyskytovaly i v další hře od tohoto vydavatele, Need For Speed Payback. Situace zašla až tak daleko, že společnosti hrozily právní tahanice v zemích Beneluxu. A jak vidno, EA si situaci uvědomilo a alespoň částečně mění svůj postoj k této problematice.

První takovou vlaštovkou by měla být změna v Ultimate Teamu ve FIFA 19. Dnes tento nejpopulárnější mód vypadá tak, že před otevřením balíčku máte pouze hrubou představu, co můžete dostat. Ze zlatého balíčku tak dostanete 12 různých položek, mezi kterými jsou hráči a kartičky spotřebního charakteru, přičemž mezi všemi bude alespoň jedna vzácná kartička. To se nyní mění. Při hraní nového ročníku FUT (a obdobných módech v jiných sportovních her od EA) budeme ještě před otevřením balíčku vědět, jakou šanci máme na získání určité karty. Jak tento systém bude fungovat, zatím EA neprozradilo, avšak podle odhadů by to v praxi mělo vypadat tak, že hra nám nyní ukáže, jakou šanci máme na získání hráče určitého ratingu, případně na jakého konkrétního plejera se můžeme těšit.

Tento krok bereme jako snahu o zpřehlednění situace ohledně kartiček (tedy jistého typu lootboxu) ve sportovních hrách od EA. Po tom volali hráči už několik let, a jak se zdá, situace okolo Battlefrontu II a NFS situaci značně urychlila. Navíc musíme zmínit i to, že FUT je mód, ze kterého tečou Electronic Arts skutečně velké peníze. Samozřejmě vždy záleží na daném konkrétním hráči, jestli si vybere možnost vytáhnutí kreditní karty, případně si na Messiho či Ronalda bude chtít vydělat pouze prostým hraním. Nyní však bude mít jasněji, co z nového balíčku může očekávat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama