Motion Twin o jejich hitu Dead Cells

17. leden 2019 15:27 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (2)

Z Dead Cells se vyklubal nečekaný šlágr loňského léta, kdy hra téměř z ničeho dosáhla nečekané popularity. Ta byla nicméně plně zasloužená, jedná se skutečně až o nebezpečně návykový titul. Nyní se o své velké prvotině rozpovídali i vývojáři ze studia Motion Twin, které za Dead Cells stojí.

Motion Twin je studio sídlící ve francouzském Bordeaux, a až do vydání Dead Cells se tito autoři věnovali výhradně mobilním free-to-play hrám. Proto je velmi překvapivé, že hned jejich první velký titul dosáhl jak hráčského, tak i komerčního úspěchu. „Zkrátka a jednoduše, nemáme šéfa. Všichni kolegové si jsou rovni, neděláme mezi sebou rozdíly. Vybrali jsme si, že vytvoříme společnost, kde kreativita má hlavní slovo. Každý má ve firmě stejné slovo, což se odráží i v jednotné platové politice,“ osvětlují úspěch Dead Cells vývojáři na svých stránkách.

Fanoušky logicky zajímalo, kolik hráčů dokázal titul zaujmout. Úplně aktuální čísla nemáme, nicméně jen v prvním týdnu se prodalo na 100 000 kopií pro Nintendo Switch. „Zájem o PS4 verzi byl přibližně čtvrtinový,“ přibližuje finanční úspěch Dead Cells Benjamin Laulan ze studia Motion Twin. Na to, že se jedná o menší indie titul, musí být autoři s výsledky nutně spokojeni. A co vy, také jste propadli fenoménu tohoto rogue-like hitu? Dohráli jste ho úplného konce? Dejte nám vědět do diskuze!

Dead Cells jsou k dostání na Xzone.cz.

Zdroj: Destructoid

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876342
prof. Qwertius napsal 17. 1. 2019 v 17.07

45 hodin a když mi sedne build, tak mám Hand of King zcela na háku (bleskový bič dmg > 4500). Ale v Hard obtížnosti se mi vůbec nedaří. Je pravda, že návykovost je už skoro za hranicí legálnosti.

Nahlásit nevhodný obsah

20922308
zaty napsal 17. 1. 2019 v 16.37

Zatím 51 hodin, včera jsem poprvé došel ke "královi" a ten mi naplácal na sedinku :)

Nahlásit nevhodný obsah