Gearbox spojuje síly s Epic Games

27. srpen 2019 14:14 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (4)

Fortnite se už dočkal propagace několika filmů, akcí, DJe či dokonce oblečení s Nikem. Nyní ale „službu“ Epic Games využilo jiné herní studio, a to Gearbox se svým Borderlands 3. Očividně si vývojáři nemyslí, že jejich titul je dostatečně marketingově propagován, a tak se nyní ve Fortnitu objevila oblast inspirována Borderlands.

Pandora Rift má stejné grafické zpracování jako Borderlands. V oblasti najdeme taktéž stejné bedny a hráči zde mají štít, jenž se po 4 sekundách regeneruje.  Součástí akce jsou taktéž odměny, které můžeme získat zdarma, jako například spreje či skiny na zbraně.

Zakoupit si můžeme i skin nebo Claptrapa, bohužel jsme se nedočkali žádných zbraní. Pandoru si můžeme připomenout i v Creative módu, kde si můžeme vytvořit vlastní Borderlands arénu. Opravdu zajímavý způsob propagace takové hry, ale nevypadá to vůbec špatně. Co si myslíte vy?

Zdroj: PCGamer, Eurogamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 28. 8. 2019 v 00.41

Nemam s tim problem individualne (ani tady ne). Ale stopro budu mit problem pokud hry zacnou byt jenom inzertni plocha, to by byl humus. Jakoby nestacilo ze se to stalo z radia, televize a internetu.

Editováno: 28. 08. 2019 v 00.43

Nahlásit nevhodný obsah

4967954
Vakek napsal 27. 8. 2019 v 22.31

Každý si rýpne, když se mu to hodí do "krámu"
Takováhle akce se dá pochopit a nevim co na ní vidět špatného. Borderlands 3 za chvilku vycházejí a s Epicem mají evidentně dobré vztahy tak proč ne :)

Nahlásit nevhodný obsah

20922326
qwe5 napsal 27. 8. 2019 v 17.17

Tak jako reklamní kanál pro děti asi dobrý, ty totiž nepoznají co je propagace. Hlavně když to hraje a doporučuje jejich "kamarád" jůtuber.

Nahlásit nevhodný obsah

20883442
Amos napsal 27. 8. 2019 v 14.44

A já myslel, že jim udělají košík.

Nahlásit nevhodný obsah