Bloober Team slibuje, že remake Silent Hill 2 potěší fanoušky původní hry. Změny jsou prý velmi citlivé
V říjnu loňského roku společnost Konami v rámci streamu Silent Hill Transmission konečně oficiálně potvrdila vývoj remaku kultovního hororu Silent Hill 2. Za ním stojí polské studio Bloober Team (Layers of Fear, The Medium). I když někteří hráči o schopnostech týmu pochybují, marketingová ředitelka studia Anna Jasińska avizuje, že Bloober bere věci za správný konec.
- Podle marketingové ředitelky Bloober Teamu je omlazení Silent Hill 2 velmi citlivé
- Hra má potěšit fanoušky původní hry, protože tvůrci chápou, co na ní bylo tak atraktivní
V rozhovoru pro magazín DreadXP vysvětlila, že se studio snaží do modernizované hratelnosti vnést ikonickou, velmi tíživou atmosféru původní hry. Hráči by se podle ní neměli bát toho, že Bloober Team nepochopí, co bylo na originálu skvělé. Příběh by tak měl být skutečně věrně zpracovaný, ale obalený přístupnější hratelností a od píky vybudovanou grafikou.
Mezi největší změny tak bude patřit nová kamera zpoza ramena hrdiny, která s sebou přináší i úplně předělaný soubojový systém. Studio je prý v otázce větších revolucí velmi opatrné, nebálo se ale sáhnout do některých částí zážitku, které skutečně citelně zastaraly.
Podle Jasińské původně dostalo od Konami pozvánku na Tokyo Game Show, kde se tvůrci s vydavatelem setkali. Majitel značky jim pak nabídl možnost podílet se na oživení Silent Hillu 2 oplátkou za to, že tým vytvoří koncept remaku. Ve hře údajně byli i další zájemci z jiných studií, Bloober Team ale nakonec zajual nejvíc. Do karet studiu hrála například bohatá historie hororových her.
Bohužel stále nevíme, kdy remake Silent Hill 2 vyjde. Pravděpodobně ale není daleko. Výkonný ředitel studia nedávno oznámil, že už je vývoj skoro v závěrečné fázi.