Český herní řetězec Xzone po letech mění logo i celou vizuální identitu
Český obchodní řetězec Xzone, zaměřený na hry a herní merchandise, po spoustě let mění svou vizuální identitu včetně loga. Typické zaměření na písmeno X nyní nahradí akcent písmena O. Firma také mění hlavní motto a hodlá symbolizovat vyprávění příběhů a návštěvy imaginárních světů.
- Xzone mění vizuální identitu
- Nové logo je jednodušší a modernější
Nová identita údajně vzniká zhruba rok. Ta odcházející Xzonu sloužila dlouhých 16 let, tedy většinu dvaadvacetileté historie firmy.
Marketingový tým vzpomíná na to, že byl proces přechodu od symboliky X k O velmi zvláštní. Původně chtěli zástupci firmy zůstat u tradice, nakonec ale volba padla na kruhové písmeno, “spojující Xzone se všemi imaginárními světy a příběhy. O se stává pomyslnou bránou k proniknutí prodávaného sortimentu do rukou zákazníků,” vysvětluje Jan Bobrovský.
Spolumajitel Martin Schovanec přiznává, že se v posledních letech firma soustředila především na to, aby správně fungovala, a vizuální identita šla spíše stranou. Bobrovský ale připomíná, že staré 3D lesklé logo už bylo zastaralé a často nevyhovovalo moderním požadavkům na jednoduchost a funkčnost. Novinka ale zároveň zachovává tradiční oranžovou, černou a bílou barevnou paletu.