Vývoj Wargroove se zaplatil za 3 dny
Minulý týden vyšla tahová strategie Wargroove od studia Chuckefish, které v minulosti vydalo sandbox Starbound a u několika dalších projektů působilo jakožto vydavatel. Netrvalo dlouho a už je jasné, že i Wargroove na herním trhu uspěje. Stačily mu tři dny na to, aby se celý jeho vývoj zaplatil.
Hra je zatím dostupná na PC, Xboxu One a Nintendu Switch. V průběhu roku ještě dorazí na PlayStation 4. Vývojáři si samozřejmě úspěch pochvalují a v novém postu na blogu přiblížili svoje plány do budoucna. V kratším časovém období se máme těšit na menší updaty, přičemž první z nich by měl na všechny platformy dorazit během pár dní. Bude obsahovat hlavně opravy bugů, které se jim nepodařilo doladit před vydáním.
Lehké úpravy se chystají i v hratelnosti. Bude například možné rychleji přeskočit bojové sekvence, rychleji se pohybovat po mapě a také bude vylepšena lobby pro multiplayer. Je to zatím jen hrubý nástřel toho, co by v budoucnu chtěli udělat.
Dojde také na větší updaty a DLC, které přinesou novou várku obsahu. Momentálně se ale v Chuckefish zaměřují na to, aby vychytaly veškeré chyby, které se ve hře dodatečně objevily. Bližší informace o jejich plánech bychom se měli dozvědět v průběhu roku.