Youngblood se zbaví nejtěžší obtížnosti
Mein leben. Dvě slova, která ještě dnes, rok a půl po vydání Wolfenstein II: The New Colossus, straší všechny trophy a achievement huntery. Právě takto totiž byla pojmenována nejtěžší obtížnost, přičemž pro dosažení platinové trofeje/maximálního Gamerscore jste celou hru museli projít právě na ni. Což znamená, že během celého průchodu není možné využít jediného checkpointu, navíc první smrt znamená automaticky konec a návrat do hlavního menu.
A to se mnoha fanouškům logicky moc nelíbilo. Byť část hráčů říká, že pro platinové trofeje by mělo být vynaloženo skutečně značné úsilí, na druhou stranu by se nemělo jednat o zážitek, kdy po desetihodinovém hraní první chybička znamená, že je nutné začít od úplného začátku. Právě trofej/achievement Mein leben se dá označit za něco, o co se pokusí jen ti největší masochisté. To se však s brzy vycházející odbočkou Youngblood naštěstí změní.
Potvrdili to sami vývojáři ze studia Machine Games, kteří se o celou sérii v této konzolové generaci starají. Jeden z fanoušků se totiž zeptal, zdali se situace z The New Colossus bude opakovat, přičemž se dočkal potěšující odpovědi. „Novinka bude obsahovat pouze následující obtížnosti: Easy, Casual, Medium, Hard, Very Hard a Über.“ Už tedy žádný Mein leben, což zcela určitě nejeden hráč, který trofeje/achievementy rád sbírá, rád slyší. Nakonec autoři vyvrátili i myšlenku, že by daná trofej z předloňského dílu mohla být nějak upravena.
Na platinu z The New Colossus si tak budeme muset nechat zajít chuť, nicméně z faktu, že nejtěžší obtížnost bude v novém díle absentovat, dává tušit, že autoři si jsou vědomi, že minule tak trochu ustřelili.